A cégünk által fejlesztett Small Business Extensions for Alfresco csomag célja, hogy kisvállalati környezetben valósítson meg egy Alfresco Platformra épülő dokumentumkezelő és csoportmunka megoldást, ezáltal biztosítva a termék nagyvállalati szintű stabilitását és skálázhatóságát, és az egyszerű, költséghatékony testreszabás lehetőségét.
A gyorsan üzembe állítható és nagyon egyszerűen használható alkalmazással támogatjuk a kis- és középvállalatok dokumentumkezelési, illetve feldolgozási folyamatait. Biztosítjuk a nagyvállalati környezetben bizonyított ECM technológiát, mely lehetőséget ad a bővítésre, továbbfejlesztésre, illetve szabványos eszközöket biztosít a szakrendszerekkel való integrációra.
Az ingyenes Alfresco Community Edition beépített funkcionalitását kihasználva egy testreszabott, általános üzleti paraméterekkel, kategóriákkal és tárolási struktúrával rendelkező szoftvercsomagként gyorsan bevezethető, akár néhány nap alatt használatba vehető eszközt biztosít a cégek számára.
A SBE-be integráltunk egy, a dokumentumok metaadatozását segítő öntanuló megoldást is, mely az AutoMeta AI néhány modulját használva jelentősen felgyorsítja és pontosabbá is teszi az adminisztrációt.
Az öntanuló metaadatozó funkcióval – egy virtuális asszisztensként – az alkalmazás felismeri a dokumentumhoz tartozó métaadatokat (dokumentum típus, partner, projekt, eszköz, összeget, dátumok, kapcsolódó dokumentumok, stb.), így az adminisztráció ideje jelentőse, akár 80%-ban is csökkenthető.
Az SBE felépítése:
- Alfresco Content Services
- Alfresco Search Services
- Alfresco Office Services (SharePoint szerver)
- Alfresco Share
- BroadBit komponensek
- Magyar nyelvű felhasználói felület
- OCR modul
- Vonalkód/QR kód felismerő modul
- Klasszifikációs modul (gépi tanulással támogatva)
- Metaadat-felismerő modul
- Dokumentum-kapcsolat felismerő modul
- Elektronikus aláírás ellenőrző modul (felismeri az elektronikusan hitelesített dokumentumokat és tárolja, megjeleníti aláírásban szereplő adatokat)
- Általános dokumentum modell, üzleti dokumentum típusokkal
- Automatikus szortírozó modul (az Archívum és annak tartalma mindig egységes és rendezett lesz)
- E-Mail feldolgozó és szortírozó modul (E-Mail archiválás, csatolmányok kibontása)
- Dokumentum-Riport modul
- Dokumentum életút és kapcsolat megjelenítő modul
- Hasonló tartalmú dokumentumok megjelenítése
- Dokumentum érvényességi és hatályossági idők kezelése, automatikus értesítések a lejáratról
- Továbbfejlesztett kategória-kezelő interfész
- Központi érkeztetés és szortírozás (konfigurálható mappa-struktúra)
- E-Akta, ES3 fájlok kibontása
- Task Flow – munkafolyamat motor – Task Flow – munkafolyamatok újragondolva
- collAIgue integrációs modul – collAIgue
Az SBE üzleti működése a következő lépéseket biztosítja:
- Digitalizálás (szkenneren, E-Mail-en, vagy egyéb forrásból érkező dokumentumok fogadása)
- Automatikus elektronikus aláírás ellenőrzés, vonalkód- és karakterfelismerés (OCR)
- Automatikus dokumentum osztályozás (dokumentum típus, projekt, partner és eszköz felismerése)
- Automatikus metaadat-kitöltés dátumokra, összegekre, azonosítókra (vonalkód alapján)
- Manuális metaadat-ellenőrzés és kitöltés
- A dokumentumok automatikus szortírozása az Archívumba
- A dokumentumok indexelése beltartalomra és metaadatokra
- Dokumentum-kapcsolati háló készítése
- Dokumentum-Riportok készítése
A folyamat során az ügyintézőnek egy manuális lépésben kell közreműködnie, mikor is az automatizmusok által előre feldolgozott dokumentum metaadatait ellenőrzi és jóvágyja.
Az SBE-vel kiegészített Alfresco üzleti működés közben
A következő videóban bemutatjuk egy Céges Site létrehozását, dokumentumok feltöltését és metaadatozását, szkennelt dokumentum karakterfelismerését és kereshető PDF előállítását, a metaadatok kinyerését és pontosítását, az automatikus szortírozást, illetve a dokumentum-kapcsolatok megjelenítését:
A metaadatozott dokumentumokról az SBE-ben létrehozott okos mappák minden pillanatban aktuális havi riportokat készítenek a könyvelés, bérszámfejtés felé, melyeket akár egy ZIP fájlban letöltve komplett csomagként lehet továbbítani – ezáltal rengeteg irat-gyűjtési időt megspórolva az ügyintézőnek. A videóban bemutatjuk az ehhez szükséges konfigurációt és a havi riportok eredményét:
Tulajdonságok
Az Small Business Extensions for Alfresco csomag alapvető tulajdonságai.
Több-céges működés működés egy Alfresco szerveren
Egy Alfresco installációban több cég, szervezeti egység adatai is kezelhetők szeparáltan, jogosultság szerint. Ezzel akár egy holding, vagy közös tulajdonosi hátterű cégek is egyszerűen lefedhetők.
Az Alfresco-ban implementált Site-ok ismertetője: https://docs.alfresco.com/6.2/concepts/sites-intro.html
Automatikus OCR (karakterfelismerés) a szkennelt dokumentumokra
A rendszerbe érkező szkennelt dokumentumok háttérben futó, időzített és automatikus karakterfelismerésen esnek át, melynek eredménye egy kereshető PDF. Az OCR modul által előállított PDF új verzióként kerül be az Alfresco-ba, azaz az eredeti példány „1.0”-s verzióként bármikor elővehető.
Az OCR-ezés háttérfolyamatként került megvalósításra, az SBE OCR modulja egyidőben csak egy PDF dokumentumot dolgoz fel. A legrégebbi és legújabb dokumentumokat felváltva választja ki a listából, majd kinyeri belőlük a szöveges adatot és kereshető PDF-ként tölti vissza az Alfresco-ba.
A kereshető PDF-ek, illetve az egyéb fájltípusok beltartalma indexelésre kerül és a későbbi automatikus feldolgozás során a tartalom alapján metaadat-értékek kerülnek kinyerésre és beállításra.
Az Alfresco Share felületen megjelenő listákban az egyes dokumentumokon megjelölésre kerül a feldolgozási státusz.
Automatikus E-Mail feldolgozás és szortírozás
Az egyes Alfresco-s mappákhoz rendelt E-Mail címekre érkező levelek automatikusan kibontásra és szortírozásra kerülnek, így a levél maga és a bennük lévő csatolmányok feldolgozhatók – ez a megoldás biztosíthat egy automatikus központi E-Mail archívumot is.
Az E-mail mappába érkező levelek automatikusan szortírozásra kerülnek, feladó, dátum és tárgy szerint.
Az E-Mail fogadáshoz szükséges beállítások: https://docs.alfresco.com/6.2/concepts/email-inboundsmtp-props.html
Egységes dokumentum modell
Az egységes dokumentum modell biztosítja, hogy bármilyen – előre definiált – dokumentum típus feldolgozható legyen az általános metaadatok segítségével.
Az SBE-ben egy egységes dokumentum modell került kialakításra, mely biztosítja, hogy az üzleti dokumentumok rendelkezzenek a szükséges és elégséges metaadatokkal.
A metaadatok köre:
- Dokumentum típus: több mint 100 dokumentum típus, hierarchikus, kereshető formában
- Projekt: hierarchiába szervezhető projekttörzs
- Partner: hierarchiába szervezhető partnertörzs
- Eszköz: hierarchiába szervezhető eszköztörzs
- Azonosító: a dokumentum egyedi azonosítója – kitöltését kereséssel támogatjuk, illetve a dokumentumon található vonalkódokban tárolt értékeket automatikusan behelyettesítjük
- Kapcsolódó azonosítók: a dokumentumhoz kapcsolódó egyéb dokumentumok azonosítói (pl. egy számla esetén a hozzá kapcsolódó teljesítés igazolás azonosítója) – kitöltését kereséssel támogatjuk
- Dátum: a dokumentumra elsődlegesen jellemző dátum (pl.: számlánál a teljesítési dátum, szerződésnél a szerződés kelte)
- Összegek: a dokumentumon szereplő összegek (pl.: számlánál a végösszeg, szerződésnél a napidíj, munkaszerződénél a bruttó fizetés)
- Kiadva, publikálva: a dokumentumot az adott cég adta ki, vagy publikálta (pl.: kimenő számla)
- Elektronikusan hitelesített: a dokumentumnak a rendszerben tárolt verziója a hiteles (pl.: elektronikus számla)
- Eredeti hely: a dokumentum eredetijének tárolási helye (pl.: irattári doboz azonosítója) – kitöltését kereséssel támogatjuk
- Érvényesség kezdete és vége: a dokumentum érvényességi időszaka, illetve státusza
Külön figyelmet fordítunk az elektronikusan hitelesített dokumentumok kezelésére, melyeknél az eredeti példány az aláírt PDF. A feldolgozás során kinyerjük a dokumentumokból a digitális aláírás adatokat és az Alfresco felületen megjelenítjük (nincs szükség Adobe Reader-re a hitelesség ellenőrzéséhez).
Az SBE csomagban szállítunk egy több mint száz dokumentum-típust tartalmazó hierarchiát, mely általános üzleti környezetre lett kialakítva.
Az általános metaadatok közül a dokumentum típus, a projekt, a partner és az eszköz kategóriákkal lettek leképezve, ezzel biztosítjuk a hierarchikus és bővíthető értékkészletet.
Az adminisztrátorok tudják kezelni a kategóriákat, így gondoskodva a törzsadatok tisztaságáról és rendezettségéről – tehetik ezt az Kategória kezelő felületen, vagy akár az SBE egyedi kategória-böngésző ablakában is, metaadatozás közben.
A felhasználók a kategória-metaadatok kitöltése során az egyedi fejlesztésű kategória-böngésző felületet használják, mely lehetőséget ad keresésre is.
A metaadat-kitöltés támogatása az alap metaadatokra
A dokumentumban található információkat egy – gépi tanulást használó, a használat során folyamatosan tanuló – automatizmus kinyeri és a dokumentum modellnek megfelelően metaadatokba teszi. Ezáltal a felhasználó már egy előkészített adathalmazt kap, melyet ellenőriznie – szükség esetén korrigálnia – majd végül jóváhagynia kell.
A jóváhagyás után történik meg a dokumentum automatikus szortírozása, illetve a módosított adatok megtanulása.
Az öntanuló algoritmusok figyelik a cégnél, szervezetnél előforduló dokumentumok jellemzőit, azok összefüggéseit megtanulják, majd az újabb dokumentumok automatikus metaadatozása során ezt felhasználják. Ez egy öntanuló folyamat, a dokumentumok manuális metaadatozása során az algoritmus megtanulja, hogy a következő hasonló dokumentumból milyen adatokat és hogyan tud kinyerni.
Ez az automatizmus a manuális munkát jelentősen csökkenti, illetve a metaadatok pontosságát jelentősen növeli.
Automatikus szortírozás
A dokumentumok megfelelő metaadatokkal való ellátása után automatikusan szortírozásra kerülnek egy egységes mappa-szerkezetbe.
A szortírozott dokumentumok egységes fájlnév-konvenció szerint kerülnek átnevezésre olyan módon, hogy a kialakított fájlnevek tükrözik a dokumentum metaadatait.
Riportok a könyvelés számára Smart Folder-ekkel
Az Alfresco Smart Folder technológiájának segítségével valós idejű dokumentum-riportokat, azaz metaadat alapú listákat, virtuális mappákat tudunk előállítani. Erre egy példa a tárgyhóban feldolgozott, metaadatozott pénzügyi dokumentumok listája, mely közvetlenül küldhető a könyvelésnek.
Dokumentum kapcsolatok kezelése és vizuális megjelenítése
A dokumentumok metaadatai között szerepelnek az Azonosítók és a Kapcsolódó azonosítók, melyek azt a célt szolgálják, hogy Alfresco-ban lévő dokumentumok között kapcsolatot lehessen definiálni.
Ilyen lehet egy Szerződés -> Megrendelés -> Teljesítés Igazolás -> Számla lánc leképezése, vagy akár egy komplett beszerzési folyamat is. Az említett példában a szerződés típusú dokumentum „Azonosítók” metaadat tartalmazza a szerződés azonosítóját. A Megrendelés típusú dokumentum esetén az „Azonosítók” mező tartalmazza az adott megrendelő azonosítóját, míg a „Kapcsolódó azonosítók” metaadat a szerződésszámát fogja tartalmazni.
Idővonal
A rendszerbe kerülő és metaadatokkal ellátott dokumentumok közötti kapcsolatok, illetve a metaadatokban szereplő értékek alapján valós idejű idővonalon reprezentáljuk egy adott cég projektjeihez, vagy egy adott projektjéhez tartozó dokumentumokat.
Ebben a nézetben jól visszakövethetők a projekthez tartozó események, a dokumentumokon keresztül, látható, hogy mikor született meg a szerződés, mikor került kiállításra a teljesítésigazolás és azt mikor követte a számla. Ugyanez megjeleníthető egy munkatárs esetén is, ekkor az önéletrajzát és pályázatát követő munkaszerződés, majd a havi bérszámfejtések jelennek meg az idővonalon.
Dokumentum típus szerinti csoportosítás
Egy adott cég projektjeihez, vagy konkrét projektjéhez kapcsolódó dokumentumai típus szerinti kapcsolati-hálóként jeleníthetők meg.
Dokumentum kapcsolatok hálója
A legizgalmasabb valós idejű ábránk a dokumentumok kapcsolatát mutatja be, egymás követő, egymáshoz kapcsolódó elemek gráfjaként. Az ábra bármely dokumentumra kattintva elérhető – így jelentősen könnyíti az adminisztrátorok munkáját, akiknek meg kell győződniük arról, hogy a feldolgozott számlához megvannak az alátámasztó dokumentumok (teljesítés igazolás, megrendelés, szerződés).
A megjelenített ábrák képként kimenthetők, azaz egy üzleti, adminisztrációs hiba (pl.: hiányzó teljesítés igazolás) esetén bemutatható az ábra, ezzel jelezve a hiányzó dokumentumok helyét.
Üzleti dokumentumok kapcsolati hálója az Ajánlatkéréstől a Számlákig – minden elem kattintható a gráfon, így pillanatok alatt meghatározható bármely dokumentum előzménye, vagy követő dokumentuma is. Ugyanezen dokumentumok egy idővonalon is megjelennek, típus szerint csoportosítva.
Dokumentum érvényesség kezelés
A dokumentumokra beállítható érvényességi, illetve hatályossági időszak is, így a rendszer az érvényesség lejártakor automatikusan értesítést küldhet a megjelölt személyeknek. Az ilyen érvényesség lehet egy szerződés hatálya, egy biztosítási időszak, illetve bármi olyan dátummal meghatározható érték, melynek bekövetkezte előtt értesülnie kell valakinek az eseményről.
Munkafolyamatok, feldolgozás folyamatok
A Task Flow (Feladatsor) egy könnyen kezelhető, egyszerű munkafolyamatokat támogató megoldás, amely az Alfresco dokumentumkezelő rendszerhez készült. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyszerűen, minimális adminisztráció mellett hozzanak létre és kezeljenek munkafolyamatokat. A modul célja, hogy rugalmas és gyorsan alkalmazkodó folyamatkezelést biztosítson, amelyet a felhasználók saját maguk alakíthatnak ki és módosíthatnak, amennyiben rendelkeznek a szükséges jogosultságokkal.
A Task Flow a munkafolyamatokat státuszok logikája alapján kezeli, melyeket az Alfresco rendszer automatikus mechanizmusa követ nyomon. A státuszkezelés révén csökkenthetők az adminisztratív terhek, hiszen a feladatok állapotváltása automatizálható. A megoldás alkalmas dokumentumokra és mappákra vonatkozó folyamatok kezelésére is, ezáltal széleskörű üzleti igényekre alkalmazható.
A Task Flow lehetőséget biztosít arra, hogy a felhasználók betekinthessenek az aktuális munkafolyamatokba: az érintett dokumentumhoz vagy mappához tartozó folyamatábra megtekinthető, és minden egyes feladathoz részletes leírás tartozik. Ez a funkció nagyban támogatja a döntéshozatali folyamatokat, hiszen világosan látható, hogy korábban kik hoztak döntéseket az adott folyamatban, mikor és milyen eredménnyel. Így az egyes dokumentumok vagy mappák esetében mindig egyértelmű, hogy részt vettek-e korábban folyamatban illetve, ha igen, milyen előzményekkel rendelkezik.
Az Alfresco-ban definiált Task Flow folyamatok táblázatos formában, Alfresco adatlistaként jelennek meg, ami átlátható módon támogatja a folyamatok definiálását és menedzselését (új létrehozása, meglévő módosítása, törlése).
Összességében a Task Flow modul segíti az egyes szervezeti egységeket abban, hogy gyorsan és hatékonyan alakítsák ki saját, testreszabott munkafolyamataikat, így javítva a szervezeti működés rugalmasságát és hatékonyságát.
Példák a Task Flow használatára:
A bevezetés lépései
Infrastruktúra
Az SBE megalkotásakor elsődleges cél volt a gyors bevezetés, melynek két módja lehetséges;
- Az ügyfél biztosítja a futtatáshoz szükséges infrastruktúrát, melyre – megfelelő jogosultságok birtokában – munkatársaink telepítik az SBE-hez szükséges komponenseket, illetve beállítják az E-Mail küldéshez szükséges paramétereket.
- A BroadBit biztosítja a futtatáshoz szükséges infrastruktúrát, mely egy Interneten elérhető VPS-re (virtualizált szerverre) telepített, az ügyfél által meghatározott domain-en (pl.: „https://dms.cegnev.hu”) elérhető rendszert jelent.
Mindkét esetben 1-2 munkanap alatt elvégezhető a telepítés és a testreszabás, azaz nagyon gyorsan használatba vehető a rendszer az ügyfelek számára.
A szkennerek bekötése WebDAV és FTP(s) protokollon történhet, így az irodai digitalizálás során közvetlenül az Alfresco-ba kerülnek a dokumentumok, a további feldolgozásuk már a rendszeren belül történik.
A központi E-Mail bekötéséhez szükséges a céges MTA konfigurációja, azaz a dokumentumtár címének (pl.: „irattar@dms.cegnev.hu”) felvétele és továbbítása az Alfresco SMTP szerverének.
A rendszer telepítésekor átadásra és beállításra kerül a mentési megoldás, mely a teljes Alfresco adatbázist és a hozzá kapcsoló konfigurációk folyamatos mentéséről gondoskodik.
Alfresco testreszabás
A rendszer telepítése után létrehozásra kerülnek a cég számára a megfelelő Site-ok, illetve az egyes Site-ok vezetői menedzseri jogosultsággal, akik így meg tudják hívni a munkatársakat a rendszerbe.
A kijelölt Alfresco adminisztrátor számára bemutatásra (1 óra online konzultáció) kerülnek az olyan funkciók, mint;
- Felhasználók és csoportok kezelése
- Kategóriák kezelése
- Új Site-ok létrehozása
Alfresco SBE verzió-történet
24.1: 2024-09-20
- Preferált verziók: Alfresco 23.2, 23.3, Alfresco Search Services 2.0.11, Transform-Core-AIO 5.1.4 (Docker)
- Ettől a verziótól kezdve az Alfresco 23.2 a minimum amin működnek az SBE modulok, a régebbi Alfresco verziókat már nem támogatjuk
- Security beállítások szigorítása a konténerekben
- SBE – AutoMeta integráció (innentől elérhető lesz az AutoMeta összes funkciója az SBE-ben is)
- OCR frissítés
- Közvetlen Office 365, MS graph API E-Mail integráció
- Repository-migráció támogatás (WebDAV, CMIS, filesystem, RDBMS, …)
- PDF műveletek, transzformációk
- Machine Learning modulok
- …
- Task Flow / Feladatsor továbbfejlesztés, collAIgue AI integráció: Task Flow and collAIgue in action!
- Mail-relay és Protocol-proxy konténerek
- XML to JSON transzformáció
1.11: 2024-08-20
- Preferált verziók: Alfresco 7.4, 23.2, Alfresco Search Services 2.0.11, Transform-Core-AIO 5.1.3 (Docker)
- GPS koordinátákból országkód, régió és városnév kinyerése offline módon
- Task Flow / Feladatsor – egyszerű, Site-szintű munkafolyamat rendszer: Task Flow – munkafolyamatok újragondolva
- Önálló szortírozó modul
- PlantUML transzformáció
- Továbbfejlesztett E-Mail feldolgozó (inline image-ek kezelése)
- Továbbfejlesztett kitöltés-támogatás (AutoComplete)
1.10: 2023-06-30
- Preferált verziók: Alfresco 7.4, Alfresco Search Services 2.0.7, Transform-Core-AIO 4.0.0 (Docker)
- Workflow státusz-kezelés optimalizálása
- Tömeges dokumentum betöltő alkalmazás
- A Share-en lehetőség van dokumentum másolat készítésére és PDF konverzióra
- A Share-es formok kibővített validációja és logika-alapú metaadat eltüntetés
- Egyedi metaadat kinyerés (MetaExtract)
- Metaadat-riport sablon alapján (SmartSheet)
- ProcessFolder – mappa alapú dokumentum feldolgozási folyamatok
- Újraszortírozás trigger kategória-név megváltozás esetén
- Klasszifikáció és metaadat kitöltés pontosságának meghatározása
1.9: 2023-02-28
- Preferált verziók: Alfresco 7.2.1, Alfresco Search Services 2.0.6 (Docker)
- SAF-T formátumú export: https://en.wikipedia.org/wiki/SAF-T
- E-Mail szortírozó konfigurációja Site-onként (archívum)
- EML archív file létrehozása E-Mail-ből
- Üres, szortírozott E-Mail mappák automatikus törlése
- Szortírozó mappastruktúra – custom property elemek
- Dokumentum felülvizsgálat jelzése
- Dokumentum zárolása metaadat-szerkesztéshez
- Napi összefoglaló E-Mail a felhasználó aktív taszkjairól
- Advanced Search form az SBE mezőkre
- Tömeges metaadat-érték állítás szerviz
1.8: 2022-08-31
- Preferált verziók: Alfresco 7.2.1, Alfresco Search Services 2.0.4 (Docker)
- AAS integráció (Advanced Search UI)
- ES3 (E-Akta) extractor integráció
- Szortírozó mappastruktúra konfigurációból
- Site-onkénti Notification
- Business validity (Érvényesség) – napok száma és értesítendők
- Smart folder az Érvényességgel rendelkező dokumentumok listázására
- Dokumentum szortírozási események naptár formátumban, naptáras tevékenység-napló
- TagScope lista betűrendben (patch)
- BASIC Share Action
- SBE AMP override (deploy procedure)
- Volume-ra helyezett Tomcat logok rotációja és csökkentése
1.7: 2022-07-30
- Preferált verziók: Alfresco 7.2, Alfresco Search Services 2.0.3 (Docker)
- Továbbfejlesztett gépi tanulás modul, pontosabb felismerés
- A letölthető riportokban megjelennek a dokumentumokhoz tartozó címkék is
- Riportolhatók a hiányzó dokumentumok a Kapcsolódó azonosítók alapján
- PDF dokumentumok extra metaadatanak kinyerése (pl. oldalszám, méret, stb.)
- Kategória mozgatás szerviz
- Kapcsolódó azonosító nélküli dokumentumok pontosabb érték-kitöltése
- Alfresco TAG-ek megtanulása és kitöltése
- Site-szintű classification lehetősége
- E-Mail szortírozó kibővítése archívum/feldolgozandó funkcióval
1.6: 2022-02-28
- Preferált verziók: Alfresco 6.2.2, Alfresco Search Services 1.4.3 (Docker)
- Konfiguráció és szervizhívás refaktor
- Sebesség optimalizáció
1.5: 2021-08-30
- Preferált verziók: Alfresco 6.2.0, Alfresco Search Services 1.4.1
- Dokumentum-írás jog felhasználónak metaadat-érték alapján
- Dokumentumok mozgatása minden szerepkörben
- Feladat jóváhagyás, elutasítás a dokumentumon
- Elemszám jelzése a mappákon, mappában lévő elemek számának megjelenítése
1.4: 2021-03-30
- Preferált verziók: Alfresco 6.2.0, Alfresco Search Services 1.4.1
- PDF előnézeti kép elforgatható, PDF aláírás layer megjelenítése
- Faceted search – keresési előzmények tárolása és megjelenítése
- Share dokumentum lista automatikus frissítése
- Share SearchService testreszabhatóság
- SBE behaviour-ök konszolidációja, refaktor
- Digitális aláírás adatok kinyerése és hash generálás
- A linkekből generált keresések Faceted Search-ön
- cm:title beállítása a RIPORT Smart Folder-ekhez
- Autocomplete bővítése szabad találati pozíció lehetőségével
- Dokumentum kapcsolatok megjelenítése a document-details alatt
- Triggerelt Report Properties a Smart folder-ekhez (periodikus riport TSV generálás)
- Keresési találatok listájához tartozó metaadatok letöltése táblázatként
- Nem OCR-ezhető PDF-ek kezelése
- Category Picker – a keresőmező legyen aktív a popup létrejöttekor
- Kategória export-import szerviz – nevek szűrése, tisztítása
- Kapcsolódó dokumentum azonosító automatikus kitöltése
- PDF Dokumentum klasszifikáció és metaadat-kinyerés a háttérben
1.3: 2020-06-30
- Preferált verziók: Alfresco 6.2.0, Alfresco Search Services 1.4.1
- PDF-ek háttérfeldolgozásának (OCR/Barcode) optimalizálása méret alapján
- Digitális aláírás adatok megjelenítése a Share-en
- Törzsadatok kezelése (kategória export/import)
1.2: 2020-05-30
- Preferált verziók: Alfresco 6.2.0, Alfresco Search Services 1.4.1
- A „Munkatárs azonosítója” és az „Eredeti helye” egy panelra kerültek a metaadatoknál
- Category Picker – csak az Admin csoportba tartozó felhasználóknak jelenik meg a kategória hozzáadása és törlése
- Összeg felismerés – duplikációk kiszűrése
- E-Mail sorter script felkészítése a hibás levelekre, pl. üres fájlnév
- Share Metadat szerkesztés – dokumentum előnézet oldalszélesség
- E-mail szortírozóban beállítható, hogy tegye-e metaadatba a message body-t, illetve ha igen, akkor melyikbe
- Beérkező E-Mail-ek alternatív feldolgozása
- Meta-Extract érték-kinyerés bővítése és dátum kiválasztás
- Site-ra mozgatás metaadat-éték alapján
1.1: 2020-04-30
- Preferált verziók: Alfresco 6.2.0, Alfresco Search Services 1.4.1
- HTTP Request Proxy (redirectProxy) kibővítése
- A Site Collaborator (Közreműködő) szerepkörbe tartozó felhasználó tud szortírozni és törölni más által feltöltött dokumentumokat
- A CTS-Lite binarytotext transzformációját használjuk PDF-ből való szöveg kinyerésre
- OCR preprocesszor funkcionalitás (highQualityImages, jpegQuality és dpi opciók támogatása veszteségmentes, archiválási minőségű dokumentumok létrehozásához)
- Kimeneti PDF méret optimalizálása
1.0: 2020-01-30
- Preferált verziók: Alfresco 5.2
- Első publikus kiadás
~ ~ ~
Document-, Project-management, Alfresco ECM Development and Support, Software development, Software testing, Automotive software development, V2X, V2G, GeoNetworking
H-2092 Budakeszi, Knáb János utca 8.
Tel.: +36 20 225 3054, +36 20 465 6554
E-Mail: info @ broadbit . hu
WEB: broadbit.hu
Reg.Number: 13-09-213102
TAX ID: 13717445-2-13
EU TAX ID: HU13717445
EU PIC: 999671622
BroadBit Energy Technologies
Automotive software development, V2X, V2G, GeoNetworking
Slovakia, Parková 45, 82105 Bratislava
Tel.: +36 30 218 9659
E-Mail: info @ broadbit . com
WEB: broadbit.net
TAX ID: SK2024183271
EU PIC: 933003037